۰۵ مهر ۱۳۸۷

بأي ذنبٍ قُتِلَت؟

«و روزي که از زنده-به-گور شده بپرسند به کدامين گناه کشته شد...»

همين يک دليل کافي‌ست براي اين ادعا که کشتنِ ديگران در اين آيين منع نشده است. قاتل البته بايد بگردد و گناه‌ مقتول را پيدا کند، و براي اين کار تا آن «روز» کذايي وقت دارد.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

الکی نیست که می گن اون چیزی که جوون تو آینه می بینه حکیم در خشت خام می بینه :-D

ناشناس گفت...

فکر کنم درست ترش این باشه که مقتول تا اون روز وقت داره از خودش بپرسه به کدام گناه کشته شده . بعدم خیلی وقتا از خیلی کارا ممکمنه منع شیم . منع شدن دلیل بر انجام ندادن که نیست . اگه کل صحبتی که از قتل و این حرفا تو این دین شده فقط همین یه جمله بود قبول و گرنه ....
اصلا می دونی چیه من خوشم میاد تو این مسائل با شما مخالفت کنم . حتی اگه نظرم خیلیم با حرف تو فرق نکنه .
مثل نوشته هاتون راجع به کاریکاتور حضرت محمد یادتونه ؟ ;)

ناشناس گفت...

ديدي مثلاً يه پسري مياد يه كاري مي كنه حالا صداي دختره در مياد بعد ميگن كرم از دخترس!! اينم مثل همونه، ميگه ببين چه كرمي داشتي كه كشتنت ضعيفه! بگرد ببين چه كار كردي اخمق!